Android Telefon ile Para Kazanma

Arkadaşlar bu yazımızda telefona uygulama indirerek,reklam izleyerek,anket doldurak ve uygulamara yorum yaparak nasıl para kazanılır onu anlatıcam.Öncelile uygulamamızın adı  TANITIM ÖDÜLLERİ.Ayrıca uygulama sadece Play Store mağazasında bulunmaktadır.Ödeme limiti 15TL‘dir.
1.ADIM
UYGULAMAMIZI İNDİRİYORUZ
TANITIM ÖDÜLLERİ
TANITIM ÖDÜLLERİ
2.ADIM
Facebook hesabımızla kaydoluyoruz.Facebook ile kaydolmanın sebebi ise her kullanıcının tek hesap kullanarak uygulamayı sömürmeyi engellemek için.
tanıtım ödülleri kaydol
tanıtım ödülleri kaydol
3.ADIM
Hesabımızı oluşturduk ve son adıma geldik.Artık kazanmaya başlayabilirsiniz.
tanıtım ödülleri
tanıtım ödülleri
4.ADIM
Tanıtım Ödüllerinde hangi ödeme yöntemleri var?
tanıtım ödülleri ödeme
tanıtım ödülleri ödeme
Takıldığınız yerde videoya bakarak yardım alabilirsiniz…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Virasoft Hastalık Teşhisini Daha da Kolaylaştıracak

Mozaik Fotoğraf ile Para Kazanmak Mümkün Mü?